فنس الکتریکی نیمه صنعتی

فنس الکتریکی نیمه صنعتی ، فنسی مستحکم، بازدارنده و اطلاع رسان بوده که متناسب با نیاز روز و جهت رفع دغدغه های امنیتی اماکنی از قبیل کارگاه ها، سوله ها، انبارها، گلخانه ها، ایستگاه های مخابراتی و گازی، کارخانجات کوچک و تاسیساتی که فاقد نیروی حفاظتی دائمی مستقر و یا آموزش دیده هستند. فنس الکتریکی نیمه صنعتی به صورت کاملا اقتصادی، به صرفه مالی و با کاربری آسان طراحی گردیده است.

با تقسیم محیط پیرامون به دو یا چند ناحیه (زون) مشخص و پیاده سازی سیستم و نصب هشدارهای محیطی، به محض برخورد سارق با فنس و یا بریدن آن، علاوه بر بازدارندگی فیزیکی از طریق وارد آوردن شوک استاندارد و مجاز به معارض، آژیر و پروژکتور ناحیه (زون) موردنظر فعال شده و آلارم از طریق پیامک به مالکین و نیروی انتظامی و تا هشت شماره دلخواه ارسال می گردد.

کارخانه آذر نقش قائم، شهرک صنعتی صفادشت

طرز عملکرد سیستم فنس الکتریکی صنعتی

جهت اجرای سیستم حفاظت پیرامونی فنس الکتریکی ابتدا کل محیط پیرامون به دو زون و یا نهایتا چند زون یا ناحیه با متراژ معینی تقسیم بندی شده، سپس با نصب پایه های مخصوص در فواصل 2 الی 4 متر، مفتول های فولادی با فاصله استاندارد 10 سانتی متر و موازی هم از میان عایق های مخصوص عبور داده شده و از طریق پایه های ابتدایی و انتهایی با قلاب ها و کشنده های مخصوص به صورت مستقل کشیده می شود، سپس یک یا چند دستگاه آنالایزر یا انرژی دهنده به دو یا چند زون متصل می شود.

به محض برخورد سارق به هر یک از زون ها یا تلاش برای بریدن مفتول، اتصال کوتاه و ورود به مجموعه علاوه بر  وارد آمدن شوک دردناک و مجاز به فرد، آژیر و پروژکتور زون موردنظر فعال شده و محل تعارض از طریق اس  ام اس به مالک یا مالکین و نگهبان و سایر افراد  تا هشت شماره دلخواه ارسال می گردد.

لازم به ذکر است استحکام و دوام پایه ها به دو روش گالوانیزه گرم و یا با رنگ الکترو استاتیک حداقل تا پانزده سال تضمین شده و امکان برش مفتول ها با توجه به ماهیت گالوانیزه گرم و تحت کشش بودن آن با ابزار معمولی و به راحتی مقدور نمی باشد.

قابلیت ها و مزایای فنس الکتریکی نیمه صنعتی

برخی از پروژه های فنس الکتریکی نیمه صنعتی اجرا شده

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها