آیا فنس الکتریکی کشنده است؟ – از آنجاییکه حفاظت اماکن بایستی از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشد، کلیه قطعات این سیستم با بهترین کیفیت تهیه و ساخته شده و مشخصات و عملکرد آن مطابق با الزامات استانداردهای  BS EN 60335-2-76 , EN 61011 ,  EN 610011/2   است.

این شرکت فنس الکتریکی متناسب با هرگونه حیوانی را بر اساس استانداردهای اروپا و آمریکا ( AZA & EAZA ) و به دو حالت دائمی و پرتابل (قابل حمل) بصورت مدرن ، اقتصادی و بهینه جهت محوطه ها  طراحی نموده و آنالایزرهایی با سطح ولتاژ و انرژِی خروجی (ژول) متنوع و مختص هر گونه حیوانی ارائه می نماید .

طرز کار سیستم فنس الکتریکی

در این روش، هادی­های فولادی، که بطور موازی در طول حفاظ، با فواصل حدود 90 تا 250 میلیمتر از یکدیگر کشیده شده­ اند، در هر ثانیه یکبار، برق فشار قوی کنترل شده را از خود عبور می­ دهند که در صورت قصد تعارض به مجموعه تحت حفاظت، باعث ایجاد شوک شدید (بدون خطر جانی) به معارض شده و از ورود غیر مجاز جلوگیری می­ نماید. در شرایط خاص، می ­توان این سیستم را در حالت بدون شوک نیز استفاده نمود، در این حالت نیز سیستم به طور دائم حصار را چک نموده و هر نوع تعارض به حصار را با صدور آلارم­ های مناسب، اعلام می‌نماید.

برای تأمین حفاظت و امنیت بالا، کنترل کننده­ های سیستم، دائما در حال مراقبت از حفاظ­ها بوده و هرگونه تماس با هادی­ها، قطع یا اتصال کوتاه هادی­ ها را بررسی کرده و اعلام هشدار می‌نمایند. این اعلام هشدار و حساسیت آن قابل برنامه ریزی بوده و قابلیت انتقال به سیستم‌های پایشی دیگر را طبق استاندارد BS4737 دارد. مضافاً، تاثیر روانی استفاده از حصار الکتریکی در حفاظت از مناطق تحت پوشش نیز، خود به تنهایی، مانع بسیاری از تعارضات می‌باشد.

مشخصات سیگنال‌ها و شوک الکتریکی

حصار الکتریکی یا فنس شوک دهنده تولیدی شرکت سیستم حفاظت پیرامونی هوشمند ایمن حصار پویا، دارای استانداردهای کیفی و سلامت اتحادیه اروپا می‌باشد.

و اما پاسخ به سوال آیا فنس الکتریکی کشنده است؟ شوک مذکور تا ولتاژ حداکثر 10kv قابل تنظیم می باشد. انرژی خروجی آن، کنترل شده و حداکثر 5 ژول است که در مقایسه با شوک پایه 30 ژولی دستگاه ­های شوک دهنده پزشکی، بسیار پایین می‌باشد. همچنین، به علت عرض پالس بسیار کم (حدود یک ده هزارم ثانیه) سیگنال ولتاژی سیستم، این سیگنال، به­ هیچ عنوان باعث تحریک مستقیم عضلات فرد متعارض یا تأثیراتی مانند گرفته شدن توسط حصار یا پرت شدن متعارض نخواهد داشت، ولی در عین حال در ولتاژ حداکثر، شوک بازدارنده و بسیار دردناکی را به متعارض وارد خواهد کرد. در نواحی پرتردد مجموعه‌های تحت حفاظت و یا در مواقع خاص، می‌توان سیستم را در حالت قطع شوک الکتریکی یا توان کم تنظیم نمود، که در این حالت نیز سیستم، تخریب، قطع کردن حصار، اتصال کوتاه آن یا بالا رفتن از حصار را در ناحیه یا زون مورد تعارض، با صدور فرمان آلارم، اعلام خواهد نمود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی عالیست
متری چقدر هست و سیستمهای مرتبط و وسایل جانبی چقدر میباشد
برای ۱/۵ متر ارتفاع و طول ……

سلام
لطفا با شماره زیر تماس بگیرید کارشناسان راهنماییتون میکنن
02126760391

Great content! Super high-quality! Keep it up! 🙂