معرفی فنس الکتریکی شرکت دانش بنیان ایمن حصار پویا ازخبرگزاری صدا و سیما 

 

شرکت دانش بنیان ایمن حصار پویا تولید کننده فنس های الکتریکی علاوه بر ارتقاء ایمنی از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است.سال 1394 شرکت وارد کننده محصولات حفاظت پیرامونی هوشمند از کشور انگلستان بود با شدت گرفتن تحریم ها بومی سازی محصول در شرکت ایمن حصار پویا کلید خورد.سال 1395 اولین محصول خود را به بازار ارائه داد.

 

شرکت دانش بنیان ایمن حصار پویا تولیدکننده فنس های الکتریکی صدا و سیمای تبریز

شرکت دانش بنیان ایمن حصار پویا تولید کننده فنس های الکتریکی علاوه بر ارتقاء ایمنی از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است.سال 1394 شرکت وارد کننده محصولات حفاظت پیرامونی هوشمند از کشور انگلستان بود با شدت گرفتن تحریم ها بومی سازی محصول در شرکت ایمن حصار پویا کلید خورد.سال 1395 اولین محصول خود را به بازار ارائه داد.

 

مراسم افتتاح پروژه فنس الکتریکی تصفیه خانه شماره یک ارومیه  

با حضور جناب آقای مهندس یاسمی معاونت محترم حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی، سایر مدیران و مقامات استان و با حضور نمایندگان پیمانکار شرکت دانش بنیان ایمن حصار پویا ، سیستم فنس الکتریکی و نظارت تصویری تصفیه خانه آب شماره یک ارومیه افتتاح شد.

پروژه فنس الکتریکی تصفیه خانه شماره یک ارومیه به طول بیش از یک و نیم کیلومتر و با 6500 متر فنس الکتریکی به همراه سیستم نظارت تصویری، بستر سازی و اتاق مانیتورینگ در سال 1400 توسط شرکت دانش بنیان ایمن حصار پویا از تولید کننده های برتر داخلی در حوزه سیستم های حفاظت پیرامونی هوشمند، اجرا و تحویل موقت گردیده بود که در تاریخ 1402.08.21 با حضور سایر مدیران از جمله جناب آقای مهندس اشرفی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی و مدیران حراست به طور رسمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح دفتر نمایندگی در جنوب استان خوزستان 

با تلاش واحد بازاریابی و به منظور ارتقای سطح همکاری در حوزه امنیت و حفاظت پیرامونی، نمایندگی رسمی در جنوب استان خوزستان افتتاح گردید.

در مراسمی که با حضور  مدیران شرکت ایمن حصار پویا و آقایان امین ایمانی بابک، مسعود مطیری در دفتر مرکزی در تهران برگزار شد. با توافقات فی مابین نمایندگی فروش و خدمات محصولات درجنوب استان خوزستان به شرکت سیستم های امنیتی مطیری مذکور اعطاء گردید.

افتتاح سیستم فنس الکتریکی اردوگاه زندان مرند  

باحضور مسئولان و مدیران اداره کل زندان های استان آذربایجان شرقی، فنس الکتریکی اردوگاه حرفه آموزی شهرستان مرند افتتاح گردید.

سیستم فنس الکتریکی اردوگاه مرند در قالب طرح تحقیقاتی و صنعتی و به عنوان پایلوت کشوری توسط شرکت دانش بنبان تولیدی ایمن حصار پویا طراحی و اجرا گردیده است. این طرح در تاریح 20 خرداد ماه 1402 با حضور مسئولان و مدیران استانی و نمایندگان این شرکت تست ، راه اندازی و به بهره برداری رسید.

علاوه بر فنس الکتریکی که کاملا در داخل کشور توسط پیمانکار تولید می گردد. سایر تجهیزات سیستم حفاظت الکترونیک و نیز سیستم های خورشیدی پیاده شده در مجموعه نیز به بهره برداری رسید.

بازدید معاون رئیس جمهور از غرفه های شرکتهای دانش بنیان مستقر در پژوهشگاه نیرو در تبریز

خانم مهندس مریم کارگرنجفی معاون منابع انسانی وزارت نیرو از غرفه شرکت دانش بنیان ایمن حصار پویا مستقر در پژوهشگاه نیروی شمال‌غرب واقع در تبریز در طی سفر استانی به استان آذربایجان شرقی بازدید و از نزدیک در جریان کارایی سیستم فنس الکتریکی و عملکرد آن قرار گرفت.این بازدید در تاریخ 18 خرداد ماه 1402 انجام گرفته است.

افتتاح دفتر نمایندگی در کشور عراق  

با تلاش واحد بازاریابی بین المللی و به منظور ارتقای سطح همکاری و هم افزایی میان دو کشور در حوزه امنیت و حفاظت پیرامونی، اولین نمایندگی رسمی در استان نجف عراق افتتاح گردید.

در مراسمی که با حضور جناب آقای مهندس مرتضی النفاخ مدیر عامل محترم شرکت MEP  العراق و سایر شرکا در دفتر مرکزی این شرکت در تهران برگزار شد. با توافقات فی مابین نمایندگی فروش و خدمات محصولات در عراق به مرکزیت بصره به جز اقلیم و به صورت انحصاری به شرکت مذکور اعطاء گردید.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق آدرس و شماره تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.

آدرس: نجف، حی الامیر، شارالخدمی، مجلور مصرف TBI

تلفن تماس: 07811334845 ، 07800122418 جناب مهندس مرتضی النفاخ

به نیت امنیت

امروزه حفاظ های سنتی از قبیل نرده، شاخ گوزنی و … علاوه بر ظاهر نا مطلوب، فاقد بازدارندگی لازم برای جلوگیری از ورود غیر مجاز بوده و نیز سیستم های هوشمند از قبیل دوربین،  دزدگیر و … به صورت آفلاین عمل کرده  و دیگر به عنوان مانع روانی جهت جلوگیری از سرقت و دزدی عمل نمی کند.

ما بر آن شدیم تا قدم کوچکی در راستای تامین امنیت، رفع دغدغه ها و رسیدن به احساس آرامش مدیران صنایع، کارخانجات و مالکان باغ و ویلا و کشاورزان برداریم. برند اسپارا به صورت اقتصادی و بهینه سازی شده و با نگرش بهره برداری آسان و کاربرپسند و با استانداردهای روز جهان و با ظاهری مدرن طراحی گردیده است و قابل استفاده در پیرامون اماکن، صنایع، باغ و ویلا ها می باشد.
ما به نیت امنیت هموطنان، ترکیبی از سیستم های سنتی، هوشمند و مدرن را برای سلایق گوناگون به نام فنس الکتریکی اسپارا، خلق کرده ایم.فنس الکتریکی یکی از قویترین و پیشرفته ترین سیستم های بازدارنده ورود غیر مجاز و شناسایی محل مورد تعارض در اماکن حفاظت است. اسپارا ضمن ایجاد حفاظ فیزیکی شیک و با زیبایی بصری پیرامون ویلا ها و اماکن، با  ارسال شوک استاندارد و فعال نمودن آلارم های محیطی و مطلع نمودن مدیران و مالکین از شرایط، از هر گونه نفوذ و ورود غیر مجاز جلوگیری می نماید.شایان ذکر است سیستم فنس الکتریکی دوستدار محیط زیست بوده و آسیبی  به پرنده و گربه در برخورد با فنس الکتریکی وارد نمی شود. 

پروژه اجرا شده در باغ وحش باکو – Zoological Park

بزرگترین باغ وحش یا همان Zoological Park در خاورمیانه در مساحتی بالغ بر 17 هکتار شامل 17 گونه مختلف حیوانی از قبیل میمون، شیر آفریقایی، پلنگ و… که کار صفر تا صد کار فنس الکتریکی توسط شرکت ایمن حصار پویا طراحی و اجرا گردید و در حضور رئیس جمهور  محترم آذربایجان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.شایان ذکر است شرکت ایمن حصار پویا در پروژه بین المللی مذکور را در رقابت با شرکت های آسیایی و اروپایی برنده شده و اجرا کرده است.

افتتاح شعبه جدید ایمن حصار پویا در باشگاه انقلاب تهران

افتتاح شعبه جدید شرکت ایمن حصار پویا در باشگاه انقلاب تهران.ما مفتخریم که به شما اطلاع دهیم که شعبه جدید ما در باشگاه انقلاب تهران دایر می باشد. شما می توانید همه روزه جهت دریافت مشاوره و بازدید حضوری از فنس الکتریکی به شعبه باشگاه انقلاب – دهکده سبز مراجعه کنید.آدرس: باشگاه انقلاب، جاده سلامتی، دهکده سبز

افتتاح سیستم فنس الکتریکی هوشمند تصفیه خانه آب زاهدان

برای اولین بار در استان سیستان و بلوچستان سیستم فنس الکتریکی توسط شرکت دانش بنیان ایمن حصار پویا در تصفیه خانه آب زاهدان افتتاح شد.

تصفیه خانه فاضلاب زاهدان در زمینی به مساحت 24هکتار در شرق این شهر قرار گرفته که در افق طرح جمعیتی حدود 900 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

این تصفیه خانه قادر است در شبانه روز 49 هزار مترمکعب فاضلاب خانگی را تصفیه کند.

فنس الکتریکی تصفیه زاهدان در تاریخ 3 اسفند ماه 1400 با حضور مدیر کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور جناب آقای عرب نژاد و مدیران عامل و حراست شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان  و سایر مدیران استان رسما افتتاح گردید.

افتتاح فنس الکتریکی در منطقه ارژن و پریشان​ 

همزمان با هفته محیط زیست، طرح ایجاد فنس الکتریکی در محدوده منطقه حفاظت شده ارژن و پریشان در جنوب استان فارس، به بهره برداری رسید.

پروژه فنس الکتریکی توسط شرکت ایمن حصار پویا مجری و مشاور سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه سیستم حفاظت پیرامونی هوشمند، برای نخستین بار در محدوده مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست اجرایی شده است.

با توجه به اینکه منطقه میانکتل محل اجرای پروژه تکثیر و پرورش گوزن زرد ایرانی بوده و این گونه جانوری در معرض خطر انقراض قرار دارد، با هدف حفاظت مطلوبتر، طرح ایجاد فنس الکتریکی به همت شرکت دانش بنیان ایمن حصار پویا، اجرایی شده است.

افتتاح سیستم حفاظت پیرامونی هوشمند فنس الکتریکی تصفیه خانه ابهر و خرم دره، با حضور جناب آقای عرب نژاد مدیرکل محترم حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جناب آقای توشه جو معاون محترم حفاظت فیزیکی دفتر مرکزی حراست وزارت نیرو

سیستم حفاظت پیرامونی هوشمند فنس الکتریکی تصفیه خانه ابهر و خرم دره با حضور جناب آقای عرب نژاد  و جناب آقای توشه جو و هیات همراه، جناب آقای مهندس جزءقاسمی مدیر عامل محترم و جناب آقای امامی مدیر محترم حراست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و سایر مدیران رسما افتتاح شد.

سیستم فنس الکتریکی تصفیه خانه شهر ابهر و خرم دره با تامین اعتبار 5،500،000،000 ریالی و با مشاوره، طراحی و نصب و راه اندازی توسط شرکت ایمن حصار پویا به عنوان شرکت پیمانکار و متخصص در حوزه حفاظت پیرامونی در کمتر از 2 ماه علی الرغم شرایط جوی نا مساعد  با تیم کارشناسی و حرفه ای اتمام و به بهره برداری رسید.

پخش خبر نصب و راه اندازی سیستم فنس الکتریکی شرکت ایمن حصار پویا از صدا و سیمای استان زنجان

برای اولین بار در استان زنجان سیستم حفاظت پیرامونی هوشمند فنس الکتریکی جهت مخزن آب شهرستان سلطانیه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نصب و راه اندازی شد.
در تاریخ 16 تیر ماه 1399 با حضور مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان زنجان جناب آقای مهندس جز قاسمی و سایر مدیران ارشد، خبر نگار صدا و سیمای استان زنجان و نمایندگان شرکت ایمن حصار پویا، سیستم فنس الکتریکی به همراه نظارت تصویری و آلارم در محیطی و روشنایی مخزن آب شهرستان سلطانیه زنجان به بهره برداری رسید.
این سیستم ضمن کاهش نیروی انسانی برای حفاظت سایت، سیستم هوشمند و بازدارنده ای را به همراه پایش آنلاین و کنترل بالادستی در اختیار مدیران شهری و استانی قرار می دهد.

نمایشگاه بین المللی نفت 2019

نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي برپا مي گردد، فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند.

نمایشگاه ایپاس 2017

حضور شرکت ایمن حصار پویا در نمایشگاه ایپاس  سال 1397

هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی ازتاریخ 9 الی 12 مهر ماه سال 1397 در تهران، مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

نمایشگاه ایپاس بزرگترین و تخصصی ترین نمایشگاه پلیس بوده که همه ساله آخرین تکنولوژی های حوزه امنیت توسط شرکت های این حوزه، به عموم و مصرف کنندگان ارائه می گردد. شرکت ایمن حصار پویا مطابق سالیان گذشته در سالن c غرفه c52 با ارائه محصولات سیستم های حفاظتی و آخرین دستاورها در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

نمایشگاه ایپاس 2015

نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ایمنی و امنیتی ایپاس سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی برپا گردیده و فرصت بسیار مغتنمی را برای شرکت های فعال در این صنعت قرار دهد و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند .

حضور شرکت دانش بنیان ایمن حصار پویا در بیستمین نمایشگاه بین المللی ایپاس2023

شرکت دانش بنیان ایمن حصار پویا به مانند سالیان گذشته حضور فعالی با محصولات و نرم افزارهای نوین حفاظت پیرامونی در نمایشگاه امسال داشت.
نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس ۲۰۲۳) در حالی از ۲۴ مهر کار خود را آغاز کرد تا ۲۷ مهر به کار خود پایان داد که در آن شرکت‌هایی در حوزه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی فعالیت کردند؛ اعم از شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان و همچنین سازمان‌های دولتی نظیر فراجا، محصولات خود در این زمینه را به ‌نمایش گذاشتند.
این شرکت به طور مشترک با شرکت توسعه داده پردازی سپنتا در غرفه A1S14 محصولات نوین حفاظتی را عرضه نمودند.
همچنین این مجموعه به عنوان شرکت دانش بنیان تولیدی نسبت به ارائه آخرین دستاوردهای الکترونیکی، سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه سیستم های حفاظت پیرامونی فنس الکتریکی و کابل میکروفونی در غرفه اختراعات دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی اقدام نمود که مورد توجه بازدیدکنندگان و مدیران ارشد کشوری قرار گرفت.

نمایشگاه وزارت نیرو

فعالان حوزه تولید محصولات بومی پدافند غیرعامل در نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور پیدا کرده‌اند تا دستاوردهای خود را در این حوزه به نمایش بگذارد. نمایشگاهی که با ارائه محصولات پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف و معرفی محصولات دانش بنیان و همچنین دستاوردهایی در حوزه‌های پدافند سایبری، شیمیایی، پدافند زیستی و کالبدی و … در ۱۲۵ غرفه برپا شده است.

نمایشگاه بین المللی کیش

شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش متولی برگزاری نمایشگاهها در منطقه آزاد کیش می باشد. مرکز بین المللی نمایشگاههای کیش در سه سالن به مساحت 21000 متر مربع در مجاورت فرودگاه بین المللی کیش واقع شده است. از این مکان برای برگزاری نمایشگاههای بزرگ و برگزاری چند نمایشگاه همزمان استفاده می گردد.